Forskere skaber nytænkning i virksomheder

Presse/medie

Beskrivelse

Fødevarevirksomheden Chr. Hansen mødtes i et såkaldt vandhul med forskere fra forskellige universiteter, og det fik kreativiteten frem. Ph.d.-stipendiat Peter Busch-Jensen fra Roskilde Universitet var med til et af vandhullerne med Chr. Hansen, og det fortryder han ikke. - Det var sjovt og lærerigt, men samtidig bekræftende for mig at opleve, at jeg med min akademiske baggrund har noget at byde på over for en erhvervsvirksomhed, siger han. Konceptet har fokus på, hvordan virksomheden kan videreuddanne deres specialister, og her følte Peter Busch-Jensen, at han havde en del at byde ind med. - Hvis det forventes, at man tænker nyt, er der også brug for, at man kan bevæge sig ud af et spor uden at vide, hvor det ender, påpeger han. (Malene Romme-Mølby)
Periode18 jun. 2010

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelForskere skaber nytænkning i virksomheder
    Mediets navn/udløbMagisterbladet
    Dato18/06/2010
    Producer/forfatterMalene Romme-Mølby
    PersonerPeter Busch-Jensen