Festivaler må tænke nyt for at overleve

Presse/medie

Beskrivelse

Fremtiden ser dyster ud for festivalerne som Rock i Holstebro, hvis de ikke tager idehatten på og udvikler sig. Det konstaterer Jon Sundbo, der er professor i erhvervsøkonomi på Roskilde Universitets Center. Han forsker i oplevelsesøkonomi og festivaler og mener, at der er gået for meget kopi i festivalerne. De ligner simpelt hen hinanden.
Periode14 jul. 2012

Mediedækning

3

Mediedækning

  • TitelFestivaler må tænke nyt for at overleve
    Mediets navn/udløbDagbladet Ringkøbing Skjern, 1. sektion side 18
    Dato14/07/2012
    PersonerJon Sundbo
  • TitelFestivaler må tænke nyt for at overleve
    Mediets navn/udløbDagbladet Holstebro Struer, 1. sektion side 3
    Dato14/07/2012
    PersonerJon Sundbo
  • TitelFestivaler må tænke nyt for at overleve
    Mediets navn/udløbFolkebladet Lemvig, 1. sektion side 15
    Dato14/07/2012
    PersonerJon Sundbo