Få opkald kan også være en succes

Presse/medie

Beskrivelse

Ikke alle landets hotlines bliver benyttet lige meget. Eksempelvis modtager en hotline for pårørende til ældre på plejehem i Århus Kommune højst to opkald om dagen, og en anden hotline for bekymrede forældre, der kan anmelde deres mistanke om seksuelle overgreb på børn og unge, modtager højst tre opkald om måneden. Det er svært at bedømme, hvornår en hotline er en succes, siger lektor i offentlig kommunikation ved Roskilde Universitet Karsten Pedersen, men nogle personlige problemer er mere ømtålelige og foregår i det skjulte, så borgerne er sværere at nå ud til. (Maria Mehlbye Børjesen)
Periode4 maj 2010

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelFå opkald kan også være en succes
    Mediets navn/udløbUrban
    Dato04/05/2010
    Producer/forfatterMaria Mehlbye Børjesen
    PersonerKarsten Pedersen