Arla beskyldes for at udnytte danskernes velvilje

  • Rasmus Jønsson

    Presse/medie

    Beskrivelse

    I kraft af en bevidst mediestrategi er det lykkedes Arla at bruge den arabiske boykot til at forbedre mejerikoncernens image i Danmark, siger lektor i kommunikation ved Roskilde Universitetscenter Rasmus Jønsson. Informationschef i Arla Astrid Gade Nielsen afviser, at man kynisk har udnyttet offentlighedens goodwill på dén måde.DR P4 Radioavisen 09-02-2006 klokken 8.00, midt i program, 1'15''/7' (Side. Sektion. 08:00)
    Periode9 feb. 2006

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelArla beskyldes for at udnytte danskernes velvilje
      Mediets navn/udløbDR P4 Radioavisen
      MedietypeRadio
      Dato09/02/2006
      PersonerRasmus Jønsson