Periode | 22 mar. 2014 |
---|---|
Begivenhedstitel | Decolonising Education: How can we teach and learn a better world? |
Begivenhedstype | Symposium |
Placering | London, StorbritannienVis på kort |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Aktiviteter
-
FRONTs undersøgelse af pensum/ curriculum workshop
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
-
Knowledge production, methodologies and decolonization.
Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Antropologiens politiske potentialer
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
-
Asylum Festival
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Organisation og deltagelse i konference
-
Coloniality and Power: Decolonizing Academia
Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Faculty of Education, University of Johannesburg
Aktivitet: Besøger en ekstern institution › Besøger en ekstern, akademisk institution
-
Publikationer
-
Countering the structures of non-knowledge in higher education in Denmark. Languages, knowledges, and education from a Latin American perspective
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
‘Epistemic Coyotismo’, Transnational Collaboration and Interculturality. Decolonizing the Danish University
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Against Bad Faith, for Living Thought: Towards a Pedagogy of Absences, Conflict and Emergences
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Presse/medier
-
Interview - Beyond the Master's Tools
Presse/medie
-
Hvorfor er mit pensum hvidt?
Presse/medie
-
Projekter
-
ALICE – Strange Mirrors, Unsuspected Lessons: Leading Europe to a new way of sharing the world experiences.
Projekter: Projekt › Forskning