Beskrivelse
SIV-forskningen er sat på spil – bogstavelig talt. Tre online dilemmaspil med rod i virkelige arbejdspladser komprimerer nogle afforskningsprojektets vigtigste fund og pointer. Spillene kan bruges af ledere og medarbejdere, der – risikofrit – kan prøve nye metoder eller
kompetencer af i et virtuelt rum. Spillene kan give viden om kollegers præferencer og holdninger til fx forandring, arbejdsmiljø og arbejdsforhold
– og dermed kan de også give et grundlag at handle på.
Periode | 8 feb. 2021 |
---|---|
Begivenhedstitel | Fremtidens vidensarbejde -Slutkonference i SIV-projektet |
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Roskilde, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- gamification
- fremtidens arbejdsmarked
- organisationsudvikling og arbejdsmiljø
- Organisationsforandring, forandringsledelse
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Projekter
-
Socially Innovative Knowledge Work
Projekter: Projekt › Forskning
-
Publikationer
-
The promise of learning through gaming at work
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Aktiviteter
-
Fremtidens vidensarbejde -Slutkonference i SIV-projektet
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Organisation og deltagelse i konference