Gamificering af arbejdslivet – hvad er det, og hvad kan det?

Dupret, K. (Keynote)

Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

Beskrivelse

SIV-forskningen er sat på spil – bogstavelig talt. Tre online dilemmaspil med rod i virkelige arbejdspladser komprimerer nogle af
forskningsprojektets vigtigste fund og pointer. Spillene kan bruges af ledere og medarbejdere, der – risikofrit – kan prøve nye metoder eller
kompetencer af i et virtuelt rum. Spillene kan give viden om kollegers præferencer og holdninger til fx forandring, arbejdsmiljø og arbejdsforhold
– og dermed kan de også give et grundlag at handle på.
Periode8 feb. 2021
BegivenhedstitelFremtidens vidensarbejde: Slutkonference i SIV-projektet
BegivenhedstypeKonference
PlaceringRoskilde, Danmark
Grad af anerkendelseNational

Emneord

  • gamification
  • fremtidens arbejdsmarked
  • organisationsudvikling og arbejdsmiljø
  • Organisationsforandring, forandringsledelse