Beskrivelse
CLIL-Stifindere på Gefion GymnasiumPeriode | 5 dec. 2022 |
---|---|
Begivenhedstype | Seminar |
Grad af anerkendelse | National |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Aktiviteter
-
CLIL-stifindere på Espergærde Gymnasium
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
-
Om innovationsarbejde, projektfaser og kort intro til CLIL
Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
-
CLIL-stifindere - seminar 2:
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Organisation og deltagelse i konference
-
CLIL på Tornbjerg Gymnasium
Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Flersprogede Veje til Viden og Læring i Gymnasiet
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Organisation og deltagelse i konference
-
CLIL-stifindere på Gefion
Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
-
CLIL-stifindere - seminar 1
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Organisation og deltagelse i konference
-
CLIL-stifindere på Tornbjerg Gymnasium
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangering af en begivenhed › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
-
Introduktion og resultater fra (Soft) CLIL-stifindere
Aktivitet: Tale eller præsentation › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Publikationer
-
Translanguaging, Epistemological Decentring and Power: A Study of Students' Perspectives and Learning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Hvis du ikke kan sproget... Om flersprogethed og læring på RUC's Sprogprofiler
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Student Testimonies: Translanguaging and Epistemological Decentring from a Student Perspective
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
The Power of Students’ Subjectivity Processes in Foreign Language acquisition: The Example of the Language Profiles at Roskilde University, Denmark
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Sprog, læring og subjektiveringsproces: Om erfaringer hentet fra Sprogprofilstuderendes læringsproces på RUC
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Projekter
-
CLIL-stifindere: Innovations- og udviklingsprojekt om fremmedsprog i gymnasiet
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt